BMWS1000RR – an fabricație 2016

BMWS1000RR a revoluționat clasa supersport atunci când a ieșit pentru prima dată în 2009. Acum, șase ani mai târziu, își intensifică eforturile pentru aceeași provocare. Modelul BMWS1000RR anul 2015 a fost complet revizuit.Iinginerii BMW Motorrad au remodelat în întregime tehnologia, design-ul și accesoriile motocicletei. Rezultatul: în originile sale un veritabil Double R, pe drum o nouă mașinărie supersport.

RR este simbolul unui Superbike – se aplică și la design-ul acestuia. Acum, la a treia generație, puteți vedea instant puterea sa majorată. Flyline-ul este extrem de clar. De la partea din spate către secțiunea din față, fiecare element de tapițerie a fost reproiectat – inclusiv elementul de far, unde simetria a primit un accent mai mare.

Noul BMWS1000RR

Noul BMWS100RR are o putere de 199 CP (146 kW) – 6 CP în plus față de predecesorul său. Însă, nu doar puterea nominală mai mare face acest Double R să fie mai agil și mai rapid. Cu o greutate de 204 kg incluzând ABS și controlul tracțiunii, acesta este cu 4 kg mai ușor față de versiunea anterioară. În plus, acesta are un sistem de evacuare nou proiectat fără amortizor pe față, precum și un motor setat nou pentru un cuplu sporit, o curbă îmbunătățită de ieșire și multe alte detalii optimizate.

Pe lângă schimbările majore de design și performanță, în principal detaliile tehnice permit lui S 1000 RR să facă un salt cuantic. Componentele de suspensie electronică DDC și DTC au primit o nouă configurare, asemeni întregi suspensii. Acest lucru asigură o tracțiune cu mult îmbunătățită, precum și un feedback mai bun riderului. Propulsia optimizată este activată de caracteristici, cum ar fi Shift Assistant Pro (schimbarea +/- fără ambreaj) și dispozitivul de acționare a clapetei de E-gas pentru un control mai precis și direct. Riderul operează aceaste noi caracteristici prin intermediul panoului de bord cu un nou design, ce poate fi adaptat la tipul specific de utilizare.

În ducerea lui BMWS1000RR cu un pas mai departe pentru modelul anului 2015, absolut fiecare componentă a fost reevaluată. Rezultatul este un superbike ce va stabili încă o dată valoarea de referință în clasa sa – cu alte cuvinte, un veritabil Double R.

Sursa: www.bmw-motorrad.ro

superbike 1000

Date tehnice BMWS1000RR

Tip Motor cu răcire pe apă/ ulei, în 4 timpi, cu 4 cilindri în linie, două axe cu came, patru supape titaniu per cilindru
Alezaj x cursă 80 mm x 49,7 mm
Capacitate 999 cmc
Putere maximă 146 kW (198 CP) la 13.500 rpm
Cuplu maxim 113 Nm la 10.500 rpm
Raport de compresie 13,0:1
Control mixt / management motor Injecţie electronică
Control emisii Convertoare catalitice cu buclă închisă în 3 direcţii, emisii standard UE-3, țeavă interferențe controlată electronic

Performanţă / consum de combustibil

Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,7 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Benzină fără plumb super (premium), cifră octanică 95-98 (RON) (senzor de detonație, putere maximă la 98 RON)

Sistem electric

Alternator 350 W
Baterie 12 V / 7 Ah, fără întreţinere

Transmisie

Ambreiaj Ambreiaj multi-disc în baie de ulei, ambreiaj anti-săritură,controlat mecanic
Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenaj constant şi cilindru dinţat
Transmisie Cardan 17/45

Şasiu / frâne

Cadru Cadru de tip punte din aluminiu turnat, motor purtător de sarcină
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, diametru de 46 mm, cu reglare la compresie şi recul
Locaţie / suspensie roată spate Braţ oscilant dublu din aluminiu turnat, amortizare spate recul-revenire reglabilă continuu
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 130 mm
Ampatament 1.438 mm
Distanţa de fugă 96,5 mm
Unghi viraj ghidon 66,5°
Roţi Roţi aluminiu turnat
Jantă, faţă 3,50 x 17″
Jantă, spate 6,00 x 17″
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Jantă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă Disc de frână dublu, discuri de frână mobile, diametru 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână, spate Disc frână simplu, etrier mobil cu 1 piston, diametru 220 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integrat), decuplabil, moduri de selectat
Dimensiuni / greutăţi
Lungime 2.050 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 826 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.140 mm
Înălţime şa, masă proprie 815 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.805 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1) 204 kg
Masă proprie fără lichide 2) 175,5 kg
Masă totală permisă 407 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 203 kg
Volum util rezervor 17,5 l
Rezervă aprox. 4 l